
Jak działa narzędzie do monitorowania sieci handlowych
Funkcjonalności
Wszystkie oferowane przez nas funkcjonalności są dostępne w ramach standardowego planu cenowego. Ponadto jesteśmy w stanie dopasować narzędzie do Twoich specyficznych potrzeb lub zintegrować nasze dane z Twoim systemem do analiz geoprzestrzennych.
Narzędzie pozwala monitorować większość sieci występujących w Polsce: sieci sklepów spożywczych, restauracji, aptek, kiosków, sklepów DIY, sklepów modowych itp.
Aplikacja umożliwia przeglądanie aktualnych lokalizacji wybranej sieci z poziomu mapy, a także lokalizacji historycznych na kilka punktów w czasie. Dzięki temu można analizować strategię ekspansji poszczególnych graczy.
Narzędzie umożliwia analizę nasycenia rynków danym formatem lub marką na poziomie: miast, powiatów, województw. Publikowane są wskaźniki nasycenia na liczbę mieszkańców oraz na poziom siły nabywczej.
Korzyści
Pełna baza lokalizacji sklepów konkurencyjnych, wraz z informacjami nt. liczby mieszkańców i siły nabywczej w ich pobliżu.
Dane aktualizowane co miesiąc, umożliwiające dynamiczne reakcje na zmiany rynkowe.
Możliwość wglądu w historyczne dane nt. otwarć i zamknięć, w celu weryfikacji strategii poszczególnych sieci.
Zautomatyzowany system alertów, pokazujący w sposób przejrzysty jakie sklepy zostały otwarte lub zamknięte w minionym okresie.
Możliwość śledzenia trendów dla wybranych formatów lub obszarów geograficznych, a także zmian dedykowanych wskaźników rynkowych.
Oprócz dostępu do danych w formie interaktywnego dashboardu, możliwy jest także eksport danych do formatu CSV lub XLS.

Dostęp do aktualnych danych o ruchach konkurencji pozwala na lepsze dopasowanie długo i średnioterminowej strategii formatu do warunków rynkowych, a także pozwala na prowadzenie efektywnych działań taktycznych na konkretnych rynkach
Kinga Barchoń, Partner PwC Polska
Proces wdrożenia Micromarket Monitor w 3 prostych krokach
Określenie zakresu usługi
Na wspólnym warsztacie określamy jakie formaty sklepów chcesz monitorować. Istnieje także możliwość monitorowania sklepów zagranicznych.
Kalibracja narzędzia
Nasz zespół dostosowuje narzędzie do Twoich potrzeb i nadaje dostępy wybranym użytkownikom.
Uruchomienie usługi
Narzędzie jest dostępne dla użytkowników, zawarte w nim dane są aktualizowane w cyklach miesięcznych.
Ceny narzędzia do monitorowania sieci handlowych
Cena za usługę obejmuje jednorazową opłatę za kalibrację narzędzia oraz miesięczną lub kwartalną opłatę licencyjną. Standardowe ceny dotyczą sieci handlowych na terenie Polski, monitorowanie sieci zagranicznych wyceniane jest indywidualnie.
- Opłata za dostosowanie narzędzia do Twoich potrzeb
- Wybór geografii oraz sektorów rynku, który chcesz monitorować
- Opłata za dostęp do narzędzia z miesięcznymi aktualizacjami danych
- Rozliczenie w cyklu półrocznym - 4 tys. zł za miesiąc
- Opłata dotyczy jednego segmentu rynku, np. sklepów spożywczych, aptek, sklepów odzieżowych etc
- Opłata za dostęp do narzędzia z kwartalnymi aktualizacjami danych
- Rozliczenie w cyklu półrocznym - 6 tys. zł za kwartał
- Opłata dotyczy jednego segmentu rynku, np. sklepów spożywczych, aptek, sklepów odzieżowych etc
Skontaktuj się z nami
Jesteś zainteresowany/a naszym narzędziem - Micromarket Monitor?
Zostaw swoje dane poniżej, aby skontaktować się z naszymi ekspertami.
Odpowiemy maks. do 17:00 następnego dnia roboczego.
Pola oznaczone * są obowiązkowe.
Administratorem Twoich danych osobowych jest PwC Advisory spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. lub inna spółka z sieci PwC, do której kierujesz zapytanie (lista spółek), z siedzibą w Warszawie (00-633) przy ul. Polnej 11. Dane osobowe przetwarzane będą w celu udzielenia odpowiedzi na zapytanie ofertowe. Pełna informacja o przetwarzaniu Twoich danych osobowych znajduje się w naszej Polityce prywatności.