Sieci handlowe w Polsce - Narzędzie monitorujące
Micromarket Monitor
Jak działa narzędzie do monitorowania sieci handlowych
Narzędzie Micromarket Monitor pozwala w sposób automatyczny śledzić ruchy konkurentów i monitorować rozwój danego formatu sklepu w mikro skali. Dzięki temu zespół ds. ekspansji sieci oraz marketingu są w stanie podejmować taktyczne działania zwiększające przewagę konkurencyjną.
Funkcjonalności
Monitorowanie rozwoju sieci konkurencji
Narzędzie pozwala monitorować większość sieci występujących w Polsce: sieci sklepów spożywczych, restauracji, aptek, kiosków, sklepów DIY, sklepów modowych itp.
Przeglądanie aktualnych lokalizacji sieci
Aplikacja umożliwia przeglądanie aktualnych lokalizacji wybranej sieci z poziomu mapy, a także lokalizacji historycznych na kilka punktów w czasie. Dzięki temu można analizować strategię ekspansji poszczególnych graczy.
Badanie poziomu nasycenia rynków
Narzędzie umożliwia analizę nasycenia rynków danym formatem lub marką na poziomie: miast, powiatów, województw. Publikowane są wskaźniki nasycenia na liczbę mieszkańców oraz na poziom siły nabywczej.
Korzyści
Dane o konkurentach w jednym miejscu
Pełna baza lokalizacji sklepów konkurencyjnych, wraz z informacjami nt. liczby mieszkańców i siły nabywczej w ich pobliżu.
Regularne aktualizacje
Dane aktualizowane co miesiąc, umożliwiające dynamiczne reakcje na zmiany rynkowe.
Wgląd w dane historyczne
Możliwość wglądu w historyczne dane nt. otwarć i zamknięć, w celu weryfikacji strategii poszczególnych sieci.
Alerty otwarć sieci
Zautomatyzowany system alertów, pokazujący w sposób przejrzysty jakie sklepy zostały otwarte lub zamknięte w minionym okresie.
Wskaźniki pokazujące nasycenie i trendy rynkowe
Możliwość śledzenia trendów dla wybranych formatów lub obszarów geograficznych, a także zmian dedykowanych wskaźników rynkowych.
Możliwość eksportu danych
Oprócz dostępu do danych w formie interaktywnego dashboardu, możliwy jest także eksport danych do formatu CSV lub XLS.
Proces wdrożenia Micromarket Monitor w 3 prostych krokach
01
Określenie zakresu usługi
Na wspólnym warsztacie określamy jakie formaty sklepów chcesz monitorować. Istnieje także możliwość monitorowania sklepów zagranicznych.
02
Kalibracja narzędzia
Nasz zespół dostosowuje narzędzie do Twoich potrzeb i nadaje dostępy wybranym użytkownikom.
03
Uruchomienie usługi
Narzędzie jest dostępne dla użytkowników, zawarte w nim dane są aktualizowane w cyklach miesięcznych.