PL
keyboard_arrow_down
Wybierz język:

Program do zarządzania umowami

Aplikacja wspierająca zarządzanie: umowami, pełnomocnictwami i sporami sądowymi

Jak działa Contract Management Tool

Contract Management Tool to oprogramowanie, które wspiera zarządzanie umowami i sporami sądowymi w organizacji. 

  • Umożliwia łatwe przypisywanie informacji do umów i intuicyjne przedstawienie występujących pomiędzy nimi relacji.
  • System może również wysyłać niezbędne powiadomienia, np. o dodatkowych zadaniach, które zostały przydzielone użytkownikom. 
  • Wszystkie elektroniczne dokumenty, takie jak np. skany, szablony, dokumenty robocze mogą być również dołączane do odpowiednich umów i przechowywane w ramach narzędzia, aby ułatwić centralizację wiedzy.

Funkcjonalności

folderTworzenie rejestru umów

Stwórz bibliotekę umów w organizacji i sklasyfikuj je według potrzeb dzięki konfigurowalnym ustawieniom.

assignment_indPowiązywanie umów

Powiąż umowy z pełnomocnikami, sporami lub roszczeniami. Zapewnij stały monitoring sporów i statusów roszczeń w łatwiejszy sposób.

check_circlePrzydzielanie zadań

Organizuj pracę związaną ze zgromadzoną dokumentacją, nadawaj priorytety i śledź postępy.

schoolCentralizacja wiedzy

Zarządzanie i delegacja zadań wynikających z przeprowadzonej analizy ryzyka i mających na celu osiągnięcie akceptowalnego przez organizację poziomu ryzyka.

Repozytorium dokumentów

  • Contract Management Tool wyposażony jest w scentralizowane repozytorium dokumentów, które umożliwia bezpieczne przechowywanie i zarządzanie dokumentacją.
  • Możliwość dostosowania repozytorium poprzez stworzenie własnych obszarów i kategorii dokumentów ułatwia obsługę narzędzia.
  • Szybka opcja wyszukiwania dowolnego pliku po nazwie lub kategorii gwarantuje wygodny dostęp do dokumentów w każdej chwili.

Korzyści

homeWszystkie umowy w jednym miejscu

Przechowuj w jednym repozytorium dokumenty elektroniczne: skany, szablony, dokumenty robocze. Umożliwi to sprawne odnajdywanie informacji oraz zarządzanie nimi.

groupsEfektywne zarządzanie pełnomocnikami

Zdefiniuj pełnomocników wśród swoich pracowników i osób spoza organizacji. Przydzielaj im zadania, spory i umowy. Śledź wszelkie powiązania z danym pełnomocnikiem za pomocą kilku kliknięć.

flash_onSzybkie przydzielanie zadań

Przydziel zadania w zaledwie kilka sekund. Zarządzaj zadaniami związanymi z: podpisywaniem, przechowywaniem, analizą, przygotowaniem, tłumaczeniem lub rozwiązaniem umów. Nadaj priorytety zadaniom i ustal terminy.

gavelSprawne rozwiązywanie sporów

Z łatwością zarządzaj sporami umownymi w przypadku sprzecznych interpretacji warunków. Śledź statusy sporów i przydziel dany spór poszczególnym pracownikom. Przechowuj wszystkie kluczowe dokumenty i korespondencję w jednym miejscu. Dodaj świadków i łatwo śledź postępy.

lockBezpieczne repozytorium pełnomocnictw

Bezpiecznie przechowuj wszystkie swoje pełnomocnictwa w jednej karcie. Śledź statusy i daty ważności pełnomocnictw. Powiązuj pełnomocnictwa z pełnomocnikami, zadaniami i sporami.

touch_appŁatwość obsługi

Intuicyjny i spersonalizowany dashboard sprawia, że narzędzie jest łatwe w obsłudze już od pierwszego dnia. Narzędzie umożliwia wyszukanie dowolnej informacji w zaledwie kilka sekund.

 

Proces wdrożenia Contract Management Tool

  • Wdrożenie zajmuje tylko 1 dzień i polega na nadaniu odpowiednich dostępów do narzędzia
01

Instalację narzędzia

Czas trwania: 1 dzień

02

Przeprowadzenie dedykowanego szkolenia

Czas trwania: 3-4 godziny

Cena

On premise
40 tys. zł jednorazowo+ 5 tys. zł rocznie
  • Instalacja (w cenie import danych i szkolenie):
    35 tys.​ zł
  • Jednorazowa opłata za udzielenie licencji:
    5 tys.​ zł
  • Roczna opłata licencyjna:
    5 tys.​ zł
  • Opcjonalne usługi wsparcia:
    2 tys.​ zł rocznie
     

Skontaktuj się z nami

Jesteś zainteresowany/a programem do zarządzania umowami - Contract Management Tool?

Zostaw swoje dane poniżej, aby skontaktować się z naszymi ekspertami.
Odpowiemy maks. do 17:00 następnego dnia roboczego.

Pola oznaczone * są obowiązkowe.
Administratorem Twoich danych osobowych jest PwC Advisory spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. lub inna spółka z sieci PwC, do której kierujesz zapytanie (lista spółek), z siedzibą w Warszawie (00-633) przy ul. Polnej 11. Dane osobowe przetwarzane będą w celu udzielenia odpowiedzi na zapytanie ofertowe. Pełna informacja o przetwarzaniu Twoich danych osobowych znajduje się w naszej Polityce prywatności.


Może zainteresuje Cię również

.