Program do zarządzania umowami
Jak działa Contract Management Tool
Contract Management Tool to oprogramowanie, które wspiera zarządzanie umowami i sporami sądowymi w organizacji.
- Umożliwia łatwe przypisywanie informacji do umów i intuicyjne przedstawienie występujących pomiędzy nimi relacji.
- System może również wysyłać niezbędne powiadomienia, np. o dodatkowych zadaniach, które zostały przydzielone użytkownikom.
- Wszystkie elektroniczne dokumenty, takie jak np. skany, szablony, dokumenty robocze mogą być również dołączane do odpowiednich umów i przechowywane w ramach narzędzia, aby ułatwić centralizację wiedzy.
Funkcjonalności
Stwórz bibliotekę umów w organizacji i sklasyfikuj je według potrzeb dzięki konfigurowalnym ustawieniom.
Powiąż umowy z pełnomocnikami, sporami lub roszczeniami. Zapewnij stały monitoring sporów i statusów roszczeń w łatwiejszy sposób.
Organizuj pracę związaną ze zgromadzoną dokumentacją, nadawaj priorytety i śledź postępy.
Zarządzanie i delegacja zadań wynikających z przeprowadzonej analizy ryzyka i mających na celu osiągnięcie akceptowalnego przez organizację poziomu ryzyka.

Repozytorium dokumentów
- Contract Management Tool wyposażony jest w scentralizowane repozytorium dokumentów, które umożliwia bezpieczne przechowywanie i zarządzanie dokumentacją.
- Możliwość dostosowania repozytorium poprzez stworzenie własnych obszarów i kategorii dokumentów ułatwia obsługę narzędzia.
- Szybka opcja wyszukiwania dowolnego pliku po nazwie lub kategorii gwarantuje wygodny dostęp do dokumentów w każdej chwili.
Korzyści
Przechowuj w jednym repozytorium dokumenty elektroniczne: skany, szablony, dokumenty robocze. Umożliwi to sprawne odnajdywanie informacji oraz zarządzanie nimi.
Zdefiniuj pełnomocników wśród swoich pracowników i osób spoza organizacji. Przydzielaj im zadania, spory i umowy. Śledź wszelkie powiązania z danym pełnomocnikiem za pomocą kilku kliknięć.
Przydziel zadania w zaledwie kilka sekund. Zarządzaj zadaniami związanymi z: podpisywaniem, przechowywaniem, analizą, przygotowaniem, tłumaczeniem lub rozwiązaniem umów. Nadaj priorytety zadaniom i ustal terminy.
Z łatwością zarządzaj sporami umownymi w przypadku sprzecznych interpretacji warunków. Śledź statusy sporów i przydziel dany spór poszczególnym pracownikom. Przechowuj wszystkie kluczowe dokumenty i korespondencję w jednym miejscu. Dodaj świadków i łatwo śledź postępy.
Bezpiecznie przechowuj wszystkie swoje pełnomocnictwa w jednej karcie. Śledź statusy i daty ważności pełnomocnictw. Powiązuj pełnomocnictwa z pełnomocnikami, zadaniami i sporami.
Intuicyjny i spersonalizowany dashboard sprawia, że narzędzie jest łatwe w obsłudze już od pierwszego dnia. Narzędzie umożliwia wyszukanie dowolnej informacji w zaledwie kilka sekund.
Proces wdrożenia Contract Management Tool
- Wdrożenie zajmuje tylko 1 dzień i polega na nadaniu odpowiednich dostępów do narzędzia
Instalację narzędzia
Czas trwania: 1 dzień
Przeprowadzenie dedykowanego szkolenia
Czas trwania: 3-4 godziny
Cena
- Instalacja (w cenie import danych i szkolenie):
35 tys. zł - Jednorazowa opłata za udzielenie licencji:
5 tys. zł - Roczna opłata licencyjna:
5 tys. zł - Opcjonalne usługi wsparcia:
2 tys. zł rocznie
- Roczna opłata subskrypcyjna:
12 tys. zł - Opcjonalnie import danych i szkolenie:
20 tys. zł
Skontaktuj się z nami
Jesteś zainteresowany/a programem do zarządzania umowami - Contract Management Tool?
Zostaw swoje dane poniżej, aby skontaktować się z naszymi ekspertami.
Odpowiemy maks. do 17:00 następnego dnia roboczego.
Pola oznaczone * są obowiązkowe.
Administratorem Twoich danych osobowych jest PwC Advisory spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. lub inna spółka z sieci PwC, do której kierujesz zapytanie (lista spółek), z siedzibą w Warszawie (00-633) przy ul. Polnej 11. Dane osobowe przetwarzane będą w celu udzielenia odpowiedzi na zapytanie ofertowe. Pełna informacja o przetwarzaniu Twoich danych osobowych znajduje się w naszej Polityce prywatności.