Platforma whistleblowingowa - Sygnalista w organizacji
Jak działa platforma whistleblowingowa
Jak nasze narzędzie odpowiada na potrzeby Twojej organizacji?
- Udostępniamy pracownikom kanał do anonimowego sygnalizowania nieprawidłowości w organizacji.
- Zapewniamy pracownikom możliwość zgłaszania pomysłów na usprawnienie procesów wewnętrznych.
- Oferujemy rozwiązanie pozwalające na odbieranie zgłoszeń oraz skuteczne prowadzenie postępowań wyjaśniających. Narzędzie jest elastyczne, łatwo można dostosować jego funkcjonalności do potrzeb i specyfiki organizacji.
- Zapewniamy wsparcie w przyjmowaniu zgłoszeń i ich wstępnej analizie (w tym w prowadzeniu dialogu z sygnalistą).
- Zapewniamy dodatkowe wsparcie w zbudowaniu kompleksowego systemy whistleblowing (diagnoza dojrzałości, opracowanie regulacji wewnętrznych, działania szkoleniowe i komunikacyjne).
Funkcjonalności
Możliwość anonimowego zgłaszania, która nie wyklucza prowadzenia dialogu z sygnalistą.
Możliwość samodzielnego konfigurowania niektórych z elementów aplikacji (np. praw dostępu, rodzajów raportów, listy wyboru).
Wygodny w użyciu zarówno dla sygnalistów, jak i osób rozpatrujących zgłoszenia.
Możliwość udostępnienia wielojęzycznego interfejsu.

Outsourcing procesu odbierania zgłoszeń
Zespół wykwalifikowanych ekspertów PwC może wesprzeć Twoją organizację w obsłudze platformy (wstępna analiza zgłoszeń oraz dialog z sygnalistą).
Korzyści
Wdrożenie systemu whistleblowing pozwoli organizacji pozostać w zgodzie z przepisami prawa. Rozwiązanie w postaci platformy to jednocześnie gwarancja działania w zgodzie z przepisami RODO.
Zapewnienie ochrony wszelkich danych udostępnionych na platformie. Dane wrażliwe gromadzone przez aplikację są własnością Twojej organizacji.
Skuteczne zarządzanie informacjami ze zgłoszeń poprzez monitorowanie postępowań wyjaśniających oraz możliwość prowadzenia dialogu z sygnalistą.
Możliwość analizowania w czasie rzeczywistym otrzymanych zgłoszeń pod kątem ich istotności oraz statusu prowadzonych postępowań wyjaśniających.
Możliwość gromadzenia w jednym miejscu wszystkich informacji i dokumentów dotyczących danego zgłoszenia.
Jak wygląda proces budowy systemu whistleblowing
Wsparcie przedwdrożeniowe (do 2 tygodni)
- Przegląd i analiza funkcjonujących już w organizacji procedur i narzędzi.
- Przygotowanie rekomendacji przedwdrożeniowych.
Opracowanie dedykowanej regulacji wewnętrznej (do 2 tygodni)
Określenie zasad zgłaszania naruszeń, prowadzenia postępowań wyjaśniających i ochrony sygnalistów.
Udostępnienie platformy (zależnie od konfiguracji 1- 2 tygodnie)
Udostępnienie platformy do zgłaszania nieprawidłowości w postaci bezpiecznego kanału umożliwiającego anonimowe zgłaszania oraz kontakt z sygnalistą.
Wsparcie powdrożeniowe
- Szkolenia specjalistyczne.
- Działania komunikacyjne.
Outsourcing (w sposób ciągły)
Outsourcing obsługi platformy do zgłaszania nieprawidłowości do PwC.
Cena
Cena obejmuje:
- Uruchomienie techniczne oraz konfigurację platformy
Cena obejmuje:
- Obsługę platformy do zgłaszania nieprawidłowości (wstępne rozpatrywanie zgłoszeń, do 30 materialnych zgłoszeń rocznie)
- Opracowanie dedykowanej regulacji wewnętrznej
Cena obejmuje:
- Przygotowanie wytycznych w zakresie działań komunikacyjnych oraz dodatkowe działania promocyjne
Cena obejmuje:
- Przeprowadzenie szkolenia dla pracowników w zakresie zgłaszania nieprawidłowości i ochrony sygnalistów
Skontaktuj się z nami
Jesteś zainteresowany/a naszą platformą whistleblowingową?
Zostaw swoje dane poniżej, aby skontaktować się z naszymi ekspertami.
Odpowiemy maks. do 17:00 następnego dnia roboczego.
Pola oznaczone * są obowiązkowe.
Administratorem Twoich danych osobowych jest PwC Advisory spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. lub inna spółka z sieci PwC, do której kierujesz zapytanie (lista spółek), z siedzibą w Warszawie (00-633) przy ul. Polnej 11. Dane osobowe przetwarzane będą w celu udzielenia odpowiedzi na zapytanie ofertowe. Pełna informacja o przetwarzaniu Twoich danych osobowych znajduje się w naszej Polityce prywatności.