Narzędzie do zarządzania zasobami ludzkimi

Prowadzenie rekrutacji, przechowywanie danych, monitorowanie umów oraz ewidencji czasu pracy

Jak działa HR Toolkit

HR Toolkit to narzędzie technologiczne, które wspiera zarządzanie zasobami ludzkimi wewnątrz organizacji. Od procesu rekrutacji, po przechowywanie danych pracowników, monitorowanie umów oraz ewidencję czasu pracy. Wszystko w jednym miejscu i w pełni dostosowane do Twoich potrzeb.

Jak nasze narzędzie odpowiada na potrzeby Twojej organizacji?

  • HR Toolkit wyróżnia się kompleksowym podejściem do obsługi procesu zarządzania zasobami ludzkimi.
  • Dzięki naszemu narzędziu do zarządzania zasobami ludzkimi możesz globalnie kadrami z jednego miejsca na świecie. Uzyskasz dostęp do aktualnych danych pracowników, monitorowania umów, kontroli nieobecności oraz nadgodzin a także będziesz w stanie zarządzać procesem rekrutacji.
  • Usługa świadczona jest w modelu SAAS, z hostingiem na dedykowanej chmurze PwC w Microsoft Azure.
  • Narzędzie umożliwia obsługę własną pracownika (employee self-service), dostęp do danych osobowych oraz możliwość rejestracji wniosków urlopowych i innych typów nieobecności.
  • Jest to narzędzie do zarządzania zasobami ludzkimi dedykowane dla klientów zarówno polskich jak i zagranicznych.

Dodatkowe informacje

Nasze narzędzie do zarządzania zasobami ludzkimi może być sprzedawane jako osobne narzędzie w modelu SaaS jak i część usługi HR Admin świadczonej przez Centre of Excellence (CoE) PwC PL.

Korzyści

Wygoda

Zarządzanie zasobami ludzkimi w jednym miejscu.

Bezpieczeństwo

Zaletą jest usługa w modelu SAAS na Microsoft Azure co zapewnia bezpieczeństwo danych oraz aplikacji.

Elastyczność

W pełni konfigurowalne rozwiązanie dostosowane do konkretnych potrzeb odbiorcy oraz specyfiki danego kraju.

Cena

Recommended

HR Toolkit

Opłata jednorazowa zawiera:

  • Przygotowanie środowiska, instalacja aplikacji
  • Przetestowanie wdrożonej aplikacji (przygotowanie scenariuszu testów, przygotowanie danych podstawowych, przeprowadzenie testów)
  • Konfiguracja środowiska
  • Warsztaty z użytkownikami
  • Testowanie wydajności
  • Poprawki po testach
  • Dokumentacja i instrukcja
  • Wsparcie rozszerzone – większa liczba zgłoszeń, czas poświęcony na zadania wsparcia (pierwsze 3 miesiące po wdrożeniu aplikacji)

50 tys. zł

Opłata jednorazowa

Dodatkowo opłata miesięczna

Dwa warianty opłaty dodatkowej:

  • Stała kwota 3 tys. zł

lub

  • Kwota zmienna uzależniona od liczby pracowników
    • do 20 pracowników - 50 zł/pracownik
    • od 20 do 100 pracowników - 35 zł/pracownik
    • powyżej 100 pracowników - 25 zł/pracownik